Ce am mai aflat de pe Facebook despre Klaus Iohannis

Klaus Iohannis președinte

Moto: „Șasă sași în șasă căși!” (Ionel Limbric) Ion Iliescu trebuie să fie tare supărat că nu a putut beneficia în tinerețea lui politică (a doua și a treia) de un instrument de manipulare atât de la îndemână cum este rețeaua de socializare Facebook. Pe vremea lui era destul de Citește în continuare

Particularități ale brandingului politic în România

Traian Băsescu

Tom Blackett (Clifton, R, Simmons, J (Ed.) , Brands and Branding, The Economist, 2003, pag. 13) defineşte brandul atât din punct de vedere al sensului pasiv al sintagmei engleze, „obiectul prin care se imprimă”, cât şi din punct de vedere activ, „procesul de a imprima”. Imprimarea se foloseşte aici cu sensul de întipărire în mintea consumatorului a unei mărci. Citește în continuare

Iertare, Corneliu Coposu!

Corneliu Coposu

Nu este uşor să scrii despre Corneliu Coposu. Dificultatea nu este dată nici de complexitatea lui şi nici de credinţa, speranţa şi iubirea care îi dădeau o aură supranaturală într-un neam care abia începea să gângurească liber şi să-şi facă felurite chipuri cioplite din rebuturile naţional-comunismului românesc. Problema nu este timpul scurs de la dispariţia sa dintre noi acum 15 ani, el fiind încă prezent în discursul public şi nu doar la momente de comemorare, ca o personalitate de referinţă a politicii româneşti a secolului trecut. Citește în continuare