Particularități ale brandingului politic în România

Brandul

Tom Blackett (Clifton, R, Simmons, J (Ed.) , Brands and Branding, The Economist, 2003, pag. 13) defineşte brandul atât din punct de vedere al sensului pasiv al sintagmei engleze, „obiectul prin care se imprimă”, cât şi din punct de vedere activ, „procesul de a imprima”. Imprimarea se foloseşte aici cu sensul de întipărire în mintea consumatorului a unei mărci. Citește tot articolul »

Iertare, Corneliu Coposu!

Nu este uşor să scrii despre Corneliu Coposu. Dificultatea nu este dată nici de complexitatea lui şi nici de credinţa, speranţa şi iubirea care îi dădeau o aură supranaturală într-un neam care abia începea să gângurească liber şi să-şi facă felurite chipuri cioplite din rebuturile naţional-comunismului românesc. Problema nu este timpul scurs de la dispariţia sa dintre noi acum 15 ani, el fiind încă prezent în discursul public şi nu doar la momente de comemorare, ca o personalitate de referinţă a politicii româneşti a secolului trecut. Citește tot articolul »